2009. szeptember 26., szombat

Emlékezető - Holnap Bemutatkozik a Brilliant-System

Helyszín: Danubius Health Spa Resort Helia Hotel
1133 Budapest Kárpát u. 62-64.


Kiváncsi rá mi tette az elmúlt években munkatársainkat, vezetőinket sikeressé?
  • mi az a szisztéma ami megkönnyítette minden partnerünk munkáját, mely a vezetői szövetségünket oly erőssé tette?
  • Ön hogyan tud sokkal rövidebb idő alatt sokkal nagyobb eredményt elérni?
  • Ön hogyan tud a legsikeresebb vezetők egyike lenni?

Ha igen ott a helye mikor felfedjük titkunkat!


A hazai MLM piac sikeres vezetőitől, a Brilliant-System képzési és támogatói rendszer megalapítótól Varga Anitától és Gyólai Györgytől - A BRILLIANT-SYSTEM BEMUTATKOZIK (2009.09.27)


Örömmel osztjuk meg a hírt Önnel arról, hogy az elmúlt években a network marketingben sikeresen bizonyított Brilliant-System képzési és támogatói rendszer az Organic Mission keretein belüll, kizárólag az Organic Mission Partnerei számára folytatja üzleti támogató, személyiség, ill. vezetőfejlesztő küdetését.

Varga Anita és Gyólai György a Brilliant-System alapítói az elmúlt években támoagtó rendszerük segítségével sokak üzleti és személyes fejlődéséhez járultak hozzá az MLM iparágban.

A Brilliant-System ezentúl az Organic Mission Partnerei részére teljesít szolgálatot.

2009. szeptember 27-én az Organic Mission Partnerei számára is bemutatkozik a támogatói rendszer, melynek segítségével sziklaszilárd alapokra épített MLM üzlete lehet, amellett, hogy személyes üzleti, kommunikációs és vezetői képességei olyan szintre emelkednek, amely révén képes lehet egy nagyméretű, 7-8 számjegyű, passzív jövedelmet termelő hálózat létrehozására.

A legsikeresebb vezetőktől és a Brilliant-System megalapítóitól hallhat a szisztéma erejéről, titkáról

Vendégelőadó - Mátrai Szilárd, A Network Marketing Mesterelme Nap alapítója

Időpont: 2009. szeptember 27. 14h-19h-ig.
Helyszín: Danubius Health Spa Resort Helia Hotel
1133 Budapest Kárpát u. 62-64.
Belépőjegy: 2.400 Ft.


A belépőjegyek a helyszínen megvásárolhatók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése